Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap.
Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap.
Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásod van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a következő címre (Schenopol Kft., 4200 Hajdúszoboszló Nyugati sor 7). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!
A csomagba kérjük mellékelj egy levelet, amiben a kifogásod egyértelműen leírod – ehhez segítséget nyújthat a következő formanyomtatvány:
A csere/javítás általában legkésőbb 15 napon belül megtörténik.
Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a termékért.
A rendelésedet az MPL futárszolgálat fogja kézbesíti, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 2 órás időintervallumban is értesít a várható érkezésről.
Ebben az értesítőben benne lesz a futár elérhetősége és lehetőséget kapsz, hogy címet vagy másik kiszállítási napot válassz. Ha előre tudod, hogy a szállitás napján nem fogsz a szállítási címen tartózkodni, kérünk jelezd a futárnak előre.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot a futár. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.